x تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی

بیوگرافی رضا داوود نژاد + تصاویر رضا داوود نژاد و همسرش

بیوگرافی بازیگران

 نام و نام خانوادگی رضا داوودنژاد
تولد      ۱۳۵۹
والدین   علی رضا داوودنژاد
ملیت    ایران
پیشه     بازیگر
سال‌های فعالیت   ۱۳۶۵-اکنون
همسر(ها)      غزل بدیعی
مدرک تحصیلی

     دیپلم علوم انسانی

 

ادامه بیوگرافی را در لینک زیر بخوانید:

بیوگرافی رضا داوود نژاد + تصاویر رضا داوود نژاد و همسرش

fun2198 1 بیوگرافی رضا داوود نژاد + تصاویر رضا داوود نژاد و همسرش

 

بیوگرافی مسعود رایگان + عکس همسرش

زندگی‌نامه مسعود رایگان
رایگان هنرپیشگی را از کودکی و با پرده‌خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است، بعدها در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد و سپس به سوئد رفت. وی علاوه بر تحصیل در مدرسه فیلم سوئد با مراکز اینترنشنال کالچر، فرهنگ ملل و تئاتر شهر، تئاتر ملی، تئاتر اوروبرد، تئاتر القبر همکاری کرد و برنامه‌ای تحت عنوان دست‌های روشن برای شبکه ۲ تلویزیون سوئد کارگردانی کرد، همچنین در فیلمی از سوزان اوستن کارگردان برادران آمادتوس، تحت عنوان زندگی خطرناک بازی کرد و همچنین در چهار مجموعه تلویزیونی در سوئد نقش‌آفرینی کرد. رایگان سال ۱۳۸۰ به دعوت وحید موسائیان به ایران آمد و در فیلم خاموشی دریا بازی کرد. او بار دیگر به دعوت رضا میرکریمی به ایران آمد و در نقش اول فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک، ساخته رضا میرکریمی بازی کرد.

fun2159 بیوگرافی مسعود رایگان + عکس همسرش

مسعود رایگان دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است

ادامه بیوگرافی را در لینک زی بخوانید:

بیوگرافی مسعود رایگان

 

بیوگرافی و عکس های دنیا مدنی دختر بازیگر معروف

بیوگرافی بازیگران

biography donya madni22 بیوگرافی و عکس های دنیا مدنی دختر بازیگر معروف

 

بیوگرافی دنیا مدنی:

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای ديگريست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

ادامه بیوگرافی را در لینک زیر بخوانید:

بیوگرافی دنیا مدنی

 

بیوگرافی فریبا متخصص

بیوگرافی بازیگران

 نام و نام خانوادگی فریبا متخصص
زمینه فعالیت    سینما و تلویزیون و رادیو
تولد مرداد ۱۳۴۰ – بروجرد
ملیت      ایرانی
پیشه  بازیگر و گوینده
سال‌های فعالیت      ۱۳۶۰ تاکنون

fun2178 بیوگرافی فریبا متخصص + تصاویر فریبا متخصص


زندگی‌نامه فریبا متخصص

فریبا متخصص در ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد. وی ۵ خواهر و برادر و یک پسر دارد به نام پوریا پوربهرامی که در زمینه بازیگری فعالیت دارد. او در کارهایی مانند در چشم باد به‌همراه مادر خود بازی کرد. فریبا کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. وی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه‌شناسی شد.

 

 ادامه بیوگرافی را در لینک زیر بخوانید:

بیوگرافی فریبا متخصص

 

 

بیوگرافی هانیه غلامی + عکس های هانیه غلامی

بیوگرافی بازیگران

fun2158 بیوگرافی هانیه غلامی + عکس های هانیه غلامی

 

 

 

هانیه غلامی بازیگری را با فیلم سینمایی (یکی میخواد باهات حرف بزنه) ساخته منوچهر هادی شروع کرد.فیلم (اصلا جور در نمیاد) محصولی از رسانه و سریال روبیک نیز از دیگر کار های وی می باشد.

 

 هانیه غلامی دارای مقام سوم استان تهران در رشته کاراته است و مسلط به زبان های انگلیسی و هندی می باشد، هم اکنون دانشجوی رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه تهران-مرکز است ، هانیه غلامی از کودکی علاقه زیادی به رشته روانشناسی و بازیگری داشته و به گفته ی خودش بعد از چندین بار تست دادن برای نقش های متفاوت بالاخره در فیلم منوچهر هادی از بین چند صد نفر دختر هم سن و سال خودش پذیرفته شد و تنها مشکل آن زمان او اضافه وزنش بود که موفق شد در طی ۱ ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند تا به نقشش نزدیک تر شود و به فیلمبرداری برسد.

ادامه خواندن بیوگرافی را در لینک زیر بخوانید:

بیوگرافی هانیه غلامی + عکس های هانیه غلامی

 

بیوگرافی بهناز جعفری + تصاویر بهناز جعفری

بیوگرافی بازیگران

fun2163 بیوگرافی بهناز جعفری + تصاویر بهناز جعفری

 

 

 نام و نام خانوادگی بهناز جعفری
زمینه فعالیت     سینما و تلویزیون
تولد      ۱۳۵۳
ملیت      ایرانی
پیشه      بازیگر
سال‌های فعالیت      ۱۳۷۳ تاکنون

 

بهناز جعفری (زاده ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»،ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.

 
بهناز جعفری (زاده ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

بهناز جعفری فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود.

او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»،ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. او همچنین در نمایش شب هزار و یکم بهرام بیضایی بازی کرده است.

بیوگرافی بهناز جعفری + تصاویر بهناز جعفری

 

بیوگرافی و تصاویر پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی بازیگران

fun2166 بیوگرافی و تصاویر پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون

 بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده‌است.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده‌است. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده است.

برای خواندن کامل بیوگرافی روی لینک زیر کلیک کنید:

بیوگرافی و تصاویر پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون

 

بیوگرافی ژاله صامتی + تصاویر ژاله صامتی و دخترانش

بیوگرافی بازیگران

fun2161 بیوگرافی ژاله صامتی + تصاویر ژاله صامتی و دخترانش

 

 

نام و نام خانوادگی  ژاله صامتی
 زمینه فعالیت      سینما و تلویزیون
تولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱  – تهران
ملیت ایرانی
پیشه  بازیگر
سال‌های فعالیت (۱۳۷۲- تاکنون)
همسر    ایرج سنجری
فرزندان    دارای دودختر(یاس و نیاز)

 

ژاله صامتی (متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱)، بازیگر ایرانی است. وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد.

برای خواندن کامل بیوگرافی روی لینک زیر کلیک کنید:

بیوگرافی ژاله صامتی + تصاویر ژاله صامتی و دخترانش

 

بیوگرافی محمد کاسبی

بیوگرافی بازیگران

 

 

نام و نام خانوادگی محمد کاسبی
تولد   ۴ خرداد ۱۳۳۰  – تهران
زمینه فعالیت      بازیگر
والدین   مراد کاسبی
ملیت       ایران
همسر زهرا اردستانی

 

، شنبه ۴ خرداد ۱۳۳۰ شمسی در کوچه آبشار خیابان ری تهران متولد شد، دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در محله نازی‌آباد تهران گذراند و تحصیلات خود را در دبستان رازی، دبیرستان الهی، فاتح، و رستاخیز به اتمام رساند.

محمد کاسبی (زاده ۱۳۳۰ در تهران) بازیگر ایرانی است.

زندگی‌نامه محمد کاسبی
 محمد کاسبی، شنبه ۴ خرداد ۱۳۳۰ شمسی در کوچه آبشار خیابان ری تهران متولد شد، دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در محله نازی‌آباد تهران گذراند و تحصیلات خود را در دبستان رازی، دبیرستان الهی، فاتح، و رستاخیز به اتمام رساند و مدرک دیپلم را در سال ۱۳۵۰ اخذ کرد.

محمد کاسبی از سیزده سالگی در کاخ جنوبی جوانان در میدان راه آهن با گروه تئاتر فعالیت تئاتر تقریباً نیمه حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ همکاری و بازیگری در اداره تئاتر تهران را شروع نمود.

او در کنکور سال ۱۳۵۰ شرکت کرد و در رشته پزشکی قبول شد اما به جهت علاقه به تحصیل تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا، از پزشکی صرف نظر کرده و در سال ۱۳۵۱ به سربازی رفت.

در سال ۱۳۵۳ پس از برگشتن از سربازی دوباره در کنکور شرکت کرد و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما و تئاتر قبول شد و به دانشکده هنرهای دراماتیک راه یافت.

محمد کاسبی پیش از تحصیل و در حین آن در دانشکده دراماتیک به دوبلوری پرداخت. او در دوران دانشکده نمایشنامه‌های زیادی از جمله «یک نمایش طولانی» به کارگردانی جعفر والی، نمایش «مدا» به کارگردانی منیژه معامدی، نمایش «مهتابی برای محرومین» به کارگردانی شهناز جابری زاده، نمایشنامه «مترسک‌ها در شب»، «کارول»، «مسافران»، «در مه بخوان»، «بهترین بابای دنیا»، «عنکبوت» و… را بازی کرد. محمد کاسبی سال آخر دانشکده هنرهای دراماتیک بود که انقلاب به پیروزی رسید، با پیروزی انقلاب وی به مدت ۲ سال مسئول واحد نمایش رادیو بود و همزمان گویندگی در رادیو را نیز انجام می‌داد.

بعد از انقلاب اولین نمایشنامه‌ای که به روی صحنه تئاتر رفت کار گروه دانشجویان دانشکده دراماتیک بود که محمد کاسبی نیز عضو این گروه بوده و در آن ایفای نقش کرده است، این نمایشنامه در فروردین ۱۳۵۸ در تئاتر شهر به روی صحنه تئاتر رفته و نام این تئاتر «نهضت حروفیه» به نویسندگی شهید حسین قشقایی و کارگردانی داوود دانشور بود.

محمد کاسبی در اوایل سال ۱۳۵۸ با چندی از دوستان حوزه اندیشه و هنر اسلامی را پایه‌گذاری کرد که بعدها نام این محل به «حوزه هنری» تغییر نمود، او همچنین مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد را نیز بنیانگذاری کرد. از اواسط سال ۱۳۶۰ کار دوبله، مدیریت واحدِ نمایش رادیو و مسئولیت مرکز هنرهای نمایشی همه را رها کرد و تمام وقت و تمرکز خود را معطوف به حوزه هنری و آغاز فیلم سازی برای حوزه کرد، اولین کار در حوزه هنری فیلم توبه نصوح بود.

محمد کاسبی چندین نمایشنامه هم نوشته است که از جمله نمایشنامه‌های چاپ شده نمایشنامه «زالو» و «بایگانی» را می‌توان نام برد، نمایشنامه بایگانی علاوه بر اینکه به کارگردانی او به روی صحنه تئاتر شهر رفت در پنجمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس لوح تقدیر این جشنواره را نیز به دست آورد. او علاوه بر تمامی مسئولیت‌ها چندین فیلمنامه نوشته و کارگردانی کرده است مثل فیلم نامه «شنا در زمستان» که از جشنواره معلم لوح تقدیر را دریافت کرده است و هم چنین فیلم «شته ها» و «قاصد» و چندین فیلمنامه دیگر هم نوشته است که به تصویب وزارت ارشاد رسیده و این فیلمنامه‌ها در اختیار بنیاد سینمایی فارابی و اداره کل سینمای تجربی وزارت ارشاد قرار گرفته است، نام این فیلم نامه‌ها «راز سهراب» و فیلم نامه «خانه» می‌باشد. او تعدادی دیگر فیلم نامه نوشته است که هرگز آنها را ارائه ننمود.

محمد کاسبی در کنار بازیگری در حوزه هنری به فعالیت‌های دیگری نیز مشغول بود.[۱]

  

محمد کاسبی از سیزده سالگی با گروه تئاتر فعالیت نیمه حرفه‌ای خود را آغاز کرد

فیلم شناسی محمد کاسبی
سینمایی
* رفقای خوب (۱۳۹۴)
*  آسمان هشتم (۱۳۸۹)
*  بدون اجازه (۱۳۸۹)
* نطفه شوم (۱۳۸۷)
*  نفوذی (۱۳۸۷)
*  دیوار (۱۳۸۶)
*  نیما یوشیج (۱۳۸۵)
*  عروسک فرنگی (۱۳۸۴)
*   عزیزم من کوک نیستم (۱۳۸۰)
*  مریم مقدس (۱۳۷۹)
* دنیای وارونه (۱۳۷۶)
* کمین (۱۳۷۵)
*  براده‌های خورشید (۱۳۷۴)
*  پدر (۱۳۷۴)
*  دایره سرخ (۱۳۷۴)
*  ماه و خورشید (۱۳۷۴)
*  حمله به اچ۳ (۱۳۷۳)
* پناهنده (۱۳۷۲)
*  همسفر (۱۳۷۲)
*  بدوک (۱۳۷۰)
*  بحران (۱۳۶۶)
* بایکوت (۱۳۶۴)
* زنگ‌ها (۱۳۶۴)
*  استعاذه (۱۳۶۲)
*  دو چشم بی‌سو (۱۳۶۲)
*  توبه نصوح (۱۳۶۱)
*  مرگ دیگری (۱۳۶۱)

تلویزیونی
*  تا صبح به کارگردانی مجید جوانمرد و محمد علی آهنگر ۱۳۸۵
* خوش‌رکاب به کارگردانی علی شاه حاتمی
* خوش غیرت به کارگردانی علی شاه حاتمی
* یاور به کارگردانی علی شاه حاتمی
* صاحبدلان به کارگردانی محمدحسین لطیفی
* رعنا به کارگردانی سید داود میرباقری ۱۳۶۷–۱۳۶۹
* سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی
* زن بابا به کارگردانی سعید آقاخانی نوروز ۱۳۸۹
* خوش‌نشین‌ها به کارگردانی سعید آقاخانی ۱۳۸۹
* سه دونگ، سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو ۱۳۹۰
*  فراموشی به کارگردانی مهدی سلطانی نوروز ۱۳۹۱
* خوب بد زشت (۱۳۹۳)
* حانیه [۱۳۹]کاری از «سیدجلال دهقانی اشکذری»
*  لطفاً دور نزنیم (۱۳۸۸)

به عنوان کارگردان
*  شنا در زمستان (۱۳۶۸)
*  قاصد (۱۳۶۶)

تصاویر محمد کاسبی
   

محمد کاسبی

   

تصاویر محمد کاسبی

   

عکس محمد کاسبی

بیوگرافی محمد کاسبی

 

فال هفتگی از 16 آذر تا 22 آذر 98

انواع فال های گوناگون

weekly horoscope09 1 فال هفتگی از 16 آذر تا 22 آذر 98

فال هفته

 

طالع بینی هفتگی 16 آذر تا 22 آذر 98

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی با ما باشید.

 

فال هفته متولدین فروردین ماه:

در طول این هفته شما از طریق اعضای خانواده شادی زیادی خواهید داشت و این یک دوره مفید خواهد بود. شما می توانید در جمع آوری ثروت و رسیدن به موقعیت بهتری در زندگی موفق باشید. شما اقتدار مردم را به دست می آورید و در صورت وجود اختلافات با دیگران آن را حل می کنید. شما رقبا و حریفان خود را با موفقیت شکست می دهید. از نظر زندگی عاشقانه خود ، می توانید با درک خود از یک شخص اشتباه کنید. به این نکته توجه کنید که با شخصی با گذشته مشکوک درگیر نشوید. شما برای به دست آوردن مزایای بسیار ، سخت تلاش خواهید کرد و برای وسایل الکترونیکی ، بهداشت ، شغل ، امور مالی ، رشد معنوی و هر آنچه که نیاز دارید هزینه خواهید کرد. به طور کلی، ممکن است در این دوره از رسیدن به اهداف مورد نظر و موفقیت در تلاشهای خود لذت ببرید.

برای ادامه خواندن فال هفتگی روی لینک زیر کلیک کنید

 

فال هفتگی از 16 آذر تا 22 آذر 98

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد