x تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی

بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

 

priyanka chopra3 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

پریانکا چوپرا متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲ در هند است .وی بازیگر ,خواننده و مدل هندی و چهره سرشناس بالیوود می باشد. و از سال 2001 مشغول به حرفه بازیگری است.پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۸ بخاطر بازی در فیلم فشن جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول زن را از جشنوارهٔ فیم فیر و دیگر جشنواره های بالیوود اخذ

بیوگرافی آوا دارویت و همسرش + عکس های آوا دارویت

 

biography ava daroit 5 بیوگرافی آوا دارویت و همسرش + عکس های آوا دارویت

آوا دارویت بازیگر جوان سینما و تلویزیون

آوا دارویت (Ava Daroit) بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که از مهمترین آثار وی می توان به سریال های معمای شاه و هست و نیست و اسکی باز و تمرینی برای اجرا اشاره کرد.


 

آوا دارویت متولد 22 شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی است و دارای یک برادر به نام آرمان است. پدر آوا پیترو دارویت(pietro Daroit) ناظر ارشد کارخانه و مادرش منظر دارویت(Manzar Daroit) مهندس معمار (آرشیتکت) است.آوا دارویت دوران کودکی خود را در ایتالیا سپری کرده است و تا سن ۷ سالگی به همراه خانواده اش ساکن ایتالیا بود، بعد از بازگشت به ایران به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفته و دوران ابتدایی خود را در آنجا گذراند. وی هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند و مجرد است.


آوا دارویت و مادرش

آوا دارویت در حال تحصیل در رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی می‌باشد.

آوا دارویت فعالیت هنری‌اش را با حضور در کلاس‌های بازیگری آغاز کرد و برای اولین بار در سریال “معمای شاه” به ایفای نقش پرداخت. هر چند که نقش آوا دارویت در معمای شاه جزء نقش های اصلی و مهم فیلم نبود .


عکس آوا دارویت

آوا دارویت در سریال هست و نیست با بازی در نقش باران به خوبی در میان مردم شناخته شد.


تصاویر اینستاگرام آوا دارویت

فیلم سینمایی «اسکی باز» در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم المپیای یونان شرکت کرده و آوا دارویت، بازیگر فیلم، به‌عنوان نماینده این اثر در یونان روی فرش قرمز حضور یافت.

وی همچنین در فیلم‌هایی نظیر؛ «تمرینی برای اجرا» محمدعلی سجادی ،«نفس‌های آرام» میثم هاشمی و «چهارشنبه خون به پا می‌شود» حماسه پارسا، به نقش‌آفرینی پرداخته‌ست.

بیوگرافی آوا دارویت و همسرش + عکس های آوا دارویت

گردآوری : روبکا


 

فال روزانه جمعه 14 تیر 1398

 

20158102028460a فال روزانه جمعه 14 تیر 1398
  فال روزانه جمعه 14 تیر 1398
  فال روز متولدین فروردین: شما دوست دارید برای رفتن به یك جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی كردن و غذا خوردن با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید كه بخشی از وقتتان را به استراحت كردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید كه اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی كردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.
  فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود اینكه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یك مهمانی شركت كنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موكول كرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف كیند. شما كارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی كه بهش نیاز دارید ذخیره كنید. اما به یاد داشته باشید كه گاهی اوقات شركت كردن در جمع و تفریحات كردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.
  فال روز متولدین خرداد: قبل از اینكه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان كاری را انجام بدهید كه از انجام دادنش لذت می برید. برای اینكه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از كارهایی كه كرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.
  فال روز متولدین تیر: شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می كنید، به خصوص اگر در یك مهمانی نقش میزبان را داشته باشید. البته شما می خواهید با تهیه كردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها احساس خوبی را در دیگران ایجاد كنید، اما ممكن است این موضوع آنقدر كه برای شما اهمیت دارد برای آنها مهم نباشد. اگر شما بیش از حد پول خرج كنید، تنها نتیجه ای كه دارد این است كه در آخر هفته با كمبود بودجه مواجه می شوید.
  فال روز متولدین مرداد: منطق به شما حكم می كند كه از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می كند كه زمانی كه دیگران در حال تفریح كردن هستند شما به دنبال كسب مال و ثروت باشید. شما اكنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند كه چه كاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی كه سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.
  فال روز متولدین شهریور: هنگامی كه شما برای كمك كردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید كه در جلوی جمع به دیگران كمك كنید؛ و واقعاً دوست ندارید كه شناخته بشوید. اغلب اوقات همین كه بفهمید كار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید كرد و شما می توانید هر تصمیمی كه گرفته اید را به اتمام برسانید.
  فال روز متولدین مهر: شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید كه چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور كامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید كه برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشكار كردن آن مقاومت كنید برای آنكه هیچ عجله ای برای افشا كردن وجود ندارد.
  فال روز متولدین آبان: زمانی كه قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان كارهایی را انجام بدهید كه قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینكه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی كردن این مرزها تلف نكنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه كنید، برای اینكه این كار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.
  فال روز متولدین آذر:امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این كار را نخواهید كرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب كردن دارید؛ یا به تفریح و شادی كردن مشغول شوید و یا سخت كار كنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح كنید. زمانی كه شما تصمیم می گیرید به پیك نیك بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی كنند. ذهن شما هم اكنون در فراغت كامل به سر می برد، پس تا جایی كه می توانید از زندگی لذت ببرید
  فال روز متولدین دی: شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را كه بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام كردن به حال خود رها كنید. شما ترجیح می دهید اول كارتان را تمام كنید و بعد استراحت كنید. اما امروز شاید نتوانید این كار را بكنید. برای اینكه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و كارهای سطحی آنان شركت كنید. مقاومت كردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی كنید و بعد به سر كار خود برگردید.
  فال روز متولدین بهمن: امروز شما می توانید یك شریك و همراه كامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی كنید. شما به جای اینكه با یك نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید كه هر كاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر كمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال كنید.
  فال روز متولدین اسفند: خوشبختانه، ایده پیك نیك رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد كه برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشكلات مربوط به كار و همكاران خود را فراموش كنید. و اكنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید كه بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمركز شوید. فراموش نكنید كه شما زمان كافی برای رسیدن به كارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت كنید.

فال روزانه جمعه 14 تیر 1398

 

فال روزانه جمعه 14 تیر 1398

بیوگرافی کامل مهدی هاشمی + عکس های خانوادگی

 

biography mehdi hashemi بیوگرافی کامل مهدی هاشمی + عکس های خانوادگی

بیوگرافی مهد هاشمی

مهدی هاشمی، با اسم اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی( متولد ۱۶ ماه آذر ۱۳۲۵ در لنگرود)، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. در ادامه روبکا با ما همراه باشید.


مهدی هاشمی به همراه دختر و همسر اولش


مهدی هاشمی همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. فعالیت در تئاتر در سال ۱۳۴۸ شروع نمود.
مهدی هاشمی حدودا سال 1359 با گلاب آدینه که در سال 1358 با وی سر فیلم امیر و شبان اشنا شده بود ازدواج کرد.
ازدواج دوم مهدی هاشمی:
مهنوش صادقی هنرپیشه در 6 تیر ماه 1398 در یک ویدیو رسمی اعلام کرد که چند سالی است با مهدی هاشمی ازدواج کرده است.


عکس مهدی هاشمی و همسر دومش مهنوش صادقی

 
فیلم هایی که مهدی هاشمی در آنها بازی کرده است به شرح زیر می باشد:

تلویزیون
– گلشیفته   ( ۱۳۹۶_۱۳۹۷)
– در جستجوی آرامش   ( ۱۳۹۵_۱۳۹۶   سعید سلطانی  )
– علی‌البدل    ( ۱۳۹۵  سیروس مقدم  )
– زعفرانی    ( ۱۳۹۴–۱۳۹۵  حامد محمدی )
– دردسرهای عظیم ۲    ( ۱۳۹۴  برزو نیک‌نژاد )
– دردسرهای عظیم    ۱۳۹۳)(
– تله‌فیلم «من کجا خوابم برد؟»    (۱۳۹۱  جواد کاسه‌ساز)
– تله‌فیلم «قصه‌ها و واقعیت‌ها»    ( ۱۳۸۸   حجت قاسم‌زاده اصل  )
– تله‌فیلم «آسان‌سُر»     ( مجید امامی )
– تله‌تئاتر «پسران طلایی»    ( ۱۳۸۷  محمد رحمانیان )
– اشک‌ها و لبخندها     ( ۱۳۸۸  حسن فتحی  )
– کارآگاهان   ( ۱۳۸۷–۱۳۸۶  حمید لبخنده)
– تله‌فیلم «وقت اضافه»    ( ۱۳۸۶ )
– روزگار قریب   (  ۱۳۸۶–۱۳۸۱  کیانوش عیاری  )
– راه شب     (۱۳۸۵   داریوش فرهنگ )
– رقص پرواز   ( ۱۳۸۴  احمد مرادپور  )
– طلسم‌شدگان   ( ۱۳۸۲    داریوش فرهنگ)
– هزاران چشم    ( ۱۳۸۱  کیانوش عیاری )
– تله‌تئاتر «بازرس کل»     ( محمد رحمانیان )
– چراغ جادو    ( ۱۳۷۹–۱۳۸۰   همایون اسعدیان)
– قصه‌های شهرک سینمایی    ( ۱۳۷۸-۱۳۷۹  بابک محمدی)
– آغوش‌های خالی    (۱۳۷۸   وحید نیکخواه‌آزاد  )
– کوه‌های سفید  ( ۱۳۷۷–۱۳۷۶)
– دیپلمات    ( ۱۳۷۴  داریوش فرهنگ )
– سردار جنگل   ( ۱۳۶۶–۱۳۶۳  بهروز افخمی)
– افسانه سلطان و شبان   (۱۳۶۳–۱۳۶۰    داریوش فرهنگ  )

سینمایی
تگزاس ۲ (مسعود اطیابی، ۱۳۹۷)
زعفرانیه ۱۴ تیر (سیدعلی هاشمی، ۱۳۹۷)
سیانور (بهروز شعیبی، ۱۳۹۴)
یک دزدی عاشقانه (امیرشهاب رضویان، ۱۳۹۳)
تراژدی (آزیتا موگویی، ۱۳۹۲)
رژیم طلایی (رضا سبحانی، ۱۳۹۱)
فرزند چهارم (وحید موسائیان، ۱۳۹۱)
ضد گلوله (مصطفی کیایی، ۱۳۹۰)

تلفن همراه رئیس‌جمهور (علی عطشانی، ۱۳۹۰)
قصه‌ها (رخشان بنی‌اعتماد، ۱۳۹۰)
خانه پدری (کیانوش عیاری، ۱۳۸۹)
-آلزایمر (احمدرضا معتمدی، ۱۳۸۹)
آقا یوسف (علی رفیعی، ۱۳۸۹)
هیچ (عبدالرضا کاهانی، ۱۳۸۸)
مصائب چارلی (علیرضا سعادت‌نیا، ۱۳۸۷)
روز کارنامه (مسعود کرامتی، ۱۳۸۱)
بال‌های سپید (مهدی هاشمی و ناصر هاشمی) [کارگردان-فیلمنامه‌نویس] (۱۳۷۷)
معجزهٔ خنده (یدالله صمدی، ۱۳۷۵)
دیپلمات (داریوش فرهنگ، ۱۳۷۴)
الو! الو! من جوجوام! (مرضیه برومند، ۱۳۷۲)
همسر (مهدی فخیم‌زاده، ۱۳۷۲)
بهترین بابای دنیا (داریوش فرهنگ، ۱۳۷۰)
آقای بخشدار (خسرو معصومی، ۱۳۷۰)
ناصرالدین‌شاه آکتور سینما (محسن مخملباف، ۱۳۷۰)
دو فیلم با یک بلیت (داریوش فرهنگ، ۱۳۶۹)
علی و غول جنگل (بیژن بیرنگ و مسعود رسام، ۱۳۶۹)
شکار خاموش (کیومرث پوراحمد، ۱۳۶۸)
زرد قناری (رخشان بنی‌اعتماد، ۱۳۶۷)
تفنگ‌های سحرگاه (بهروز افخمی، ۱۳۶۷)
غریبه (رحمان رضایی، ۱۳۶۶)
خارج از محدوده (رخشان بنی‌اعتماد، ۱۳۶۶)
بگذار زندگی کنم (شاپور قریب، ۱۳۶۵)
مرگ یزدگرد (بهرام بیضایی، ۱۳۶۱)
زنده باد … (خسرو سینایی، ۱۳۵۸)


مهدی هاشمی و همسر اول ، دختر و دامادش

جوایز مهدی هاشمی:

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (فیلم‌های آقا یوسف و آلزایمر) بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر – ۱۳۸۹
نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (خارج از محدوده) ششمین جشنواره فیلم فجر – ۱۳۶۶
-برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (دو فیلم با یک بلیت) نهمین جشنواره فیلم فجر -۱۳۶۹
نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (همسر) دوازدهمین جشنواره فیلم فجر – ۱۳۷۲
نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد(معجزهٔ خنده) اولین جشن خانه سینما – ۱۳۷۵
گردآوری : روبکا

 

بیوگرافی کامل مهدی هاشمی + عکس های خانوادگی


  

داستان آموزنده ی غوغای سکوت

 

importance silence text داستان آموزنده ی غوغای سکوت

داستان کوتاه غوغای سکوت

غوغای سکوت

روزی کشاورزی متوجّه شد ساعتش را در انبار علوفه گم کرده است. ساعتی معمولی امّا با خاطره ای از گذشته و ارزشی عاطفی بود. بعد از آن که در میان علوفه بسیار جستجو کرد و آن را نیافت از گروهی کودکان که در بیرون انبار مشغول بازی بودند مدد خواست و وعده داد که هر کسی آن را پیدا کند جایزه ای دریافت نماید.

کودکان به محض این که موضوع جایزه مطرح شد به درون انبار هجوم آوردند و تمامی کپّه های علف و یونجه را گشتند امّا باز هم ساعت پیدا نشد.

کودکان از انبار بیرون رفتند و درست موقعی که کشاورز از ادامۀ جستجو نومید شده بود، پسرکی نزد او آمد و از وی خواست به او فرصتی دیگر بدهد. کشاورز نگاهی به او انداخت و با خود اندیشید، “چرا که نه؟ به هر حال، کودکی صادق به نظر میرسد.”

پس کشاورز کودک را به تنهایی به درون انبار فرستاد. بعد از اندکی کودک در حالی که ساعت را در دست داشت از انبار علوفه بیرون آمد. کشاورز از طرفی شادمان شد و از طرف دیگر متحیّر گشت که چگونه کامیابی از آنِ این کودک شد.

کشاورز پرسید، “چطور موفّق شدی در حالی که بقیه کودکان ناکام ماندند؟”پسرک پاسخ داد، “من کار زیادی نکردم؛ روی زمین نشستم و در سکوت کامل گوش دادم تا صدای تیک تاک ساعت را شنیدم و در همان جهت حرکت کردم و آن را یافتم.”

ذهن وقتی که در آرامش باشد بهتر از ذهنی که پر از مشغله است فکر میکند. هر روز اجازه دهید ذهن شما اندکی آرامش یابد و در سکوت کامل قرار گیرد و سپس ببینید چقدر با هوشیاری به شما کمک خواهد کرد زندگی خود را آنطور که مایلید سر و سامان بخشید.

 

داستان آموزنده ی غوغای سکوت

 

رچسب

شعرهای عاشقانه ایرج جنتی‌عطایی

 

poems irajjannatibati1 شعرهای عاشقانه ایرج جنتی‌عطایی

ترانه های عاشقانه و زیبای ایرج جنتی عطایی

ایرج جنتی‌عطایی زاده ۱۹ دی ۱۳۲۵ در مشهد است.

اشعار ایرج جنتی عطایی

هم خونه ی من ای خدا

از من دیگه خسته شده

کتاب عشق ما دیگه

خونده شده ،‌ بسته شده

خونه دیگه جای غمه

اون داره از من دور می شه

این خونه ی قشنگ ما

داره برامون گور می شه

اون دست گرم و مهربون

با دست من قهره دیگه

چشمای غمگینش با من

قصه ی شادی نمی گه

هم خونه ی من با دلم

خیال سازش نداره

دستای کوچیکش دیگه

میل نوازش نداره

شبا وقتی میرم خونه

بوسه به موهاش می زنم

سرش به کار خودشه

انگار نه انگار که منم

روزا وقتی میام بیرون

اون خودشو به خواب زده

خب ، مثل روزگار شده

یه روز خوبه ،‌یه روز بده

ای دل من ، ای دیوونه

بذار برم از این خونه

بیوگرافی ارسطو خوش رزم

888756568498448 بیوگرافی ارسطو خوش رزم

 

برای دیدن بیوگرافی ارسطو خوش رزم کلیک کنید

 

robeka.ir ارسطو خوش رزم

فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398

 

20158102028460a فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398
  فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: ممكن است شما فكر كنید كه خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف كسانی كه به شما نزدیكند مغایرت دارد. اگر فكر می‌كنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد كنید كه نقطه نظرش را به خاطر حمایت كردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این كار مجبورش كنید، اشتباه كرده‌اید. سعی نكنید كه در یك كشمكش راه حل خودتان را تحمیل كنید. فقط انرژی بیشتری برای فروكش كردن آن صرف كنید.
  فال روز متولدین اردیبهشت: این روزها برقرار كردن تعادل بین حساب بانكی‌تان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها كار مشكلی است. شما از هر جایی می‌توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان كردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی‌توانید از عهده تغذیه كردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می‌تواند بهتان كمك كند. باید به خودتان یاد بدهید كه توقعتان را كمتر كنید.
  فال روز متولدین خرداد: با توجه نقطه نظر شما بهتر است كه از تظاهر كردن بیشتر در یك رابطه دوستی اجتناب كنید تا میزان پیچیدگی یك چالش دیگر را كمتر كنید. پای خود را كنار كشیدن از موقعیتی غیر قابل حل كار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید كه موقعیت شما به آن اندازه كه فكر می‌كردید تحمیل شده نیست.
  فال روز متولدین تیر: فقط زمانی كه شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه‌ای كه آرزو داشتید احساس راحتی نكنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد كافی خودتان را مطرح كنید در حالی كه برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت كردن در برابر اكثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.
  فال روز متولدین مرداد: امروز كه ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی كه شما مجبورید به دیگران نثار كنید و عشقی كه به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریك می‌شوید كه آن را برای دیگران شرح بدهید. اكنون كه ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.
  فال روز متولدین شهریور: با وجود اینكه بعد از كامل شدن ماه كشش و بحران شروع به كاهش یافتن كرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشكل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا كنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تكمیل كردن كارهایتان در محل كار را برایتان مشكل كرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینكه شما زمان كافی برای تشخیص دادن آن دارید.
  فال روز متولدین مهر: خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان كافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست كه شما برای انجام دادن چه كاری تلاش می‌كنید، لازم است بعضی از كارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید كه شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌های خود اضافه كنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری كنید كه بهترین كاری را كه می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.
  فال روز متولدین آبان: امروز به نظر می‌رسد كه فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند كاملاً ناراحت باشد. فقط یك چیز باعث می‌شود كه شما احساسات شدید پیدا كنید اینكه بهش عادت كنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینكه فكر كنید باید به طور كامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد كردن مرزهای محكمی برای حفاظت كردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.
  فال روز متولدین آذر:امروز كه ماه كامل در نشانه شما قرار گرفته‌است موارد احساسی را كه شما فكر می‌كردید باید به حال خود رها كنید از نو زنده خواهد كرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشكل دارد و باعث می‌شود شما احساس راحتی نكنید. حتی اگر تصور می‌كنید برای حركت كردن كاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی كه آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده‌اند.
  فال روز متولدین دی:رویاهای شما اگرچه در روند حوداث نفوذ كرده‌اند و اكنون بیداری خودآگاه شما را در هم ریخته‌اند، فراتر از مرزهای خواب ناخودآگاه قرار دارند. اما شما هنوز قادر هستید به روشنی تفاوت بین خیالات خود و واقعیت را شرح دهید. قبول كردن مفهوم سمبولیك بینش‌های شما غنای زیادی را به زندگی افراد دیگر خواهد افزود.
  فال روز متولدین بهمن: جنگیدن با موج كِشنده درونی علایقتان كه تحریك‌كننده احساساتتان است را متوقف كنید. مقاومت نگران كننده شما در برابر موضوعات ناآشنا و نامطمئن بودن رازها اكنون می‌تواند به وجود آورنده ترسهای شما باشند اما نه به وجود آورنده احساسات. به همان روشی كه یك مسأله ریاضی را حل می‌كنید، در بهبود بخشیدن به مراحل كاریتان نیز با صداقت عمل كنید. شما نمی‌توانید موارد خاصی را كه از سحر و جادو نشأت گرفته را بشناسید.
  فال روز متولدین اسفند: امروز ماه كامل صورت فلكی قوس در دهمین خانه شغلی شما قرار دارد و روشی را كه احساسات شما می‌توانند به طور مثبت بر زندگی حرفه‌ای شما تأثیر بگذارند را آشكار می‌كند. حتی اگر شما از مطرح كردن احساسهایتان در عموم نگران هستید، این كار نسبت به آنچه كه شما فكر می‌كنید كمتر رنج آور است. دیگران می‌توانند در برابر ترسهایشان واكنش نشان دهند، اما برای شما یاد آوری كردن اینكه به جز عملكردهای خودتان مسئولیت واكنشهای افراد دیگر را قبول نمی‌كنید، بسیار حیاتی است.

 

.

 

بیوگرافی فلور نظری

 


فلور نظری

خلاصه‌ای از بیوگرافی فلور نظری

نام کامل: فلور نظری

محل تولد: گیلان

تاریخ تولد: 1347

62882185126 بیوگرافی فلور نظری

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان گیلان است. وی مدرس بازیگری نیز می‌باشد.

مدرک تحصیلی فلور نظری

فلور نظری فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی است. نظری دارای مدرک بازیگری از دانشگاه سوره نیز می‌باشد.

ازدواج فلور نظری

وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد.

6874212698 بیوگرافی فلور نظری
فلور نظری و پسرش

ورود فلور نظری به عرصه هنر بازیگری

فلور نظری علاوه بر داشتن مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری  نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۲ با حضور در فیلم تب به کارگردانی رضا کریمی تجربه کرد.

فلور نظری بیش از 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است.

589794526 بیوگرافی فلور نظری
تصاویر اینستاگرام فلور نظری

مصاحبه فلور نظری

– دوران کودکی شما چگونه گذشت؟

دوران کودکی من بسیار شاد و پر از هیجان و شادی‌های کودکانه گذشت؛ چون تابستان‌ها به خانه‌ مادربزرگ می‌رفتیم و سه ماه در خانه‌ با صفایش، خانه‌ای بزرگ در دل یک باغ بزرگ، مثل تکه‌ای از بهشت می‌ماندیم.

– چند خواهر و برادر دارید؟

در کل 4 فرزند هستیم؛ سه دختر و یک پسر.

– دوست داشتید، چه کاره شوید؟

 مهماندار و معلم.

– بازیگری در سینما را دوست دارید یا تلویزیون؟

من هرجا که بتوانم نقش جذاب‌تری را خلق کنم، دوست دارم؛ اما به تازگی سینما برایم جذابیت بیشتری نسبت به تلویزیون پیدا کرده است.

شما خارج از کشور زندگی می‌کنید، دوری از وطن برایتان سخت نیست؟

من هر زمانی که دوست داشته باشم، برمی‌گردم. حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم. چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

– به نظر شما راز ماندگاری یک هنرمند چیست؟

راز ماندگاری یک هنرمند در کنار هنر نابی که می‌آفریند، به روز بودن و هماهنگ شدن با علم و دانش روز سینما، تشخیص، تعهد و سلامت جسم و روح و افکارش است.

– فکر می‌کردید، روزی بازیگر شوید؟

 نه هیچ وقت فکر نمی‌کردم، بازیگر شوم؛ اما نقاش خیلی خوبی بودم و روی سنگ و چوب نقاشی می‌کردم، نویسنده خوبی هم بودم زیاد داستان می‌نوشتم. همیشه یواشکی برای 6-5 نفر دیگر هم انشا می‌نوشتم.

– آشپز خوبی هستید؟

به نظر آن‌هایی که دستپختم رو خوردند خیلی خوبه، میگن حتی نیمرو و املتت هم خیلی لذیده.

– چه سبک موسیقی را می‌پسندید؟

 کلاسیک، پاپ و سنتی.

– اهل فوتبال هستید؟

بله، شدید!

– طرفدار چه تیم‌هایی هستید؟

تیم ملی ایران و پرسپولیس، تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ.

فلور نظری

655842258 بیوگرافی فلور نظری

مجموعه های تلویزیونی

۱۳۷۵- فریاد بی صدا (داریوش جهانگیری)

۱۳۷۶- دل های شاد (حمید قدکچیان)

۱۳۷۷- بگذار آفتاب برآید (حسین مختاری)

۱۳۷۷- پزشکان (مسعود کرامتی)

۱۳۷۸- باغ ستاره (شیرین جاهد)

۱۳۷۸- شب چراغ (امیر قویدل، جمال شورجه، مجید جوانمرد)

۱۳۷۹- خانه نیکو (مسعود کرامتی)

۱۳۷۹- دختران (اصغر توسلی)

۱۳۷۹- چراغ جادو (همایون اسعدیان)

۱۳۷۹- غروب بی‌پایان (هوشنگ هدایتی)

۱۳۸۰- خاکستر و باد (جهانبخش لک)

۱۳۸۰- دوران سرکشی (کمال تبریزی)

۱۳۸۰- شب آفتابی (قاسم جعفری)

۱۳۸۰- بیابان عشق (هوشنگ هدایتی)

۱۳۸۰- مزه خوب کودکی ۱ (مسعود شاه محمدی)

۱۳۸۱- نوعروس (بیژن میرباقری)

۱۳۸۱- باران عشق احمد امینی، فریدون حسن پور)

۱۳۸۱- سه، پنج، دو (مهرداد غفارزاده)

۱۳۸۱- مزرعه آفتابگردان (فریدون حسن پور)

۱۳۸۱- مسافری از هند (قاسم جعفری)

۱۳۸۲- تب سرد (علیرضا افخمی)

۱۳۸۲- مشاور (علی بیابانی)

۱۳۸۲- شهر باران (جواد هاشمی)

۱۳۸۳- خانه به دوش (رضا عطاران)

۱۳۸۳- فصل زرد (محمدرضا زهتابی)

۱۳۸۳- دایره تردید (امیر قویدل)

۱۳۸۳- آپارتمان ۱۱۰ (بهروز طاهری)

۱۳۸۳- هتل پاپلی (محمدتقی رنجبر)

۱۳۸۴- متهم گریخت (رضا عطاران)

۱۳۸۴- زائرسرای ممتاز (حمید بهمنی)

۱۳۸۴- قلب (مسعود تکاور)

۱۳۸۴- ارث بابام (جواد رضویان)

۱۳۸۴- کارآگاه لطفی (حسین قناعت)

۱۳۸۵- پرواز در حباب (سیروس مقدم)

۱۳۸۵- عبور از مه شفیع آقامحمدیان)

۱۳۸۶- به همین سادگی (افشین اربابی)

۱۳۸۷- عملیات ۱۲۵ (بهروز افخمی)

۱۳۸۷- غیر محرمانه (مسعود رسام)

۱۳۸۷- هویت (مهدی ودادی)

۱۳۸۷- مرد دو هزار چهره (مهران مدیری)

۱۳۸۹- آسمان همیشه ابری نیست (سعید عالم زاده)

۱۳۹۰- دختری به نام آهو (قدرت الله صلح میرزایی)

۱۳۹۱- چمدان (خسرو ملکان)

۱۳۹۱- تکیه برباد (محمود معظمی)

۱۳۹۳- قهر و آشتی (علی ژکان)

۱۳۹۴- نفس گرم (محمدمهدی عسگرپور)

۱۳۹۶- گسل (علیرضا بذرافشان)

۱۳۹۶- عروس تاریکی (محمود معظمی)

۱۳۹۷- راه و بیراه (داوود بیدل)

۱۳۹۸- عروس تاریکی (محمود معظمی)

فیلم شناسی فلور نظری

سینمایی

1382- تب (رضا کریمی)

1384- رویای خیس (پوران درخشنده)

1385- قصه دلها (هوشنگ درویش پور)

1385- بچه های ابدی (پوران درخشنده)

1385- کلاهی برای باران (مسعود نوابی)

1386- نسویه حساب (تهمینه میلانی)

1387- بیداری (فرزاد موتمن)

1387- زندگی شیرین (قدرت الله صلح میرزایی)

1388- شیر و عسل (آرش معیریان)

1388- در شب عروسی (رضا قهرمانی)

1389- کنسرت روی آب (جهانگیر جهانگیری)

1389- تپلی (هوشنگ درویش پور)

1389- فیلادلفی (مجتبی اسدی پور اسماعیل رحیم پور)

1390- مامان بهروز من را زد (عباس مرادیان)

1391- چهارباندی (محمدجعفر باقری نیا)

1392- یکی برای همه (محمد آهنگرانی)

1392- آتش بس 2 (تهمینه میلانی)

1394- دریا کنار (آرش معیریان)

تله فیلم

مسافر (محمد دستگردی)

آخرین اجرا (اسماعیل فلاح پور)

سرشاخ (محمود معظمی)

یک لحظه دیرتر (حمید بهمنی)

جستجو (علی درخشی)

یک سفر بخصوص (محمد راوندی)

یغما (محمود معظمی)

از میان سایه‌ها (رهبر قنبریذ)

 

دهخدا (محمدرضا ورزی)

بهار قبل و بعد (شاهد احمدلو)

پاپوش (اسماعیل فلاح پور)

آوازهای مادرانه (اصغر هاشمی)

سومین روز پس از مرگ (پرویز شیخ طادی)

دزدان غیر دریایی (بیژن شیرمرز)

رنگ زیتون کال (امیرحسین حجت)

کابوس (رضا بهشتی)

قرار در اسکله (مهدی ودادی)

گردآوری : روبکا / robeka.ir

 

 

 

 

 

بیوگرافی شمسی فضل الهی

 

2558897452132 بیوگرافی شمسی فضل الهی

بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی، بازیگر، گویندهٔ رادیو و صداپیشهٔ ایرانی است. وی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است. یکی از به یادماندنی ترین کارهای دوبلهٔ او، مجموعهٔ «بامزی» است.

چکیده‌ای از بیوگرافی شمسی فضل الهی

نام کامل: شمسی فضل الهی

تاریخ تولد: ۱۳۲۰

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر،صداپیشه

زمینه فعالیت: سینما و تئاترو رادیو

سال‌های فعالیت: ۱۳۳۷ تاکنون

9984156989 بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی

شمسی فضل‌الهی متولد ۱۰ آذر ۱۳۲۰ در محله سنگلج تهران است، پدرش نظامی و مادرش کارمند اداره پست بوده است.

همسر و فرزندان شمسی فضل‌ الهی

شمسی فضل‌ الهی در سال ۱۳۴۳ با خجسته کیا ازدواج کرد و صاحب فرزند یک دختر و یک پسر و دارای نوه می باشد. دخترش گرافیست و پسرش نیز در کار صادرات و واردات می باشد. آقای خجسته کیا نماینده تلویزیون ایران در هند بود، این زوج در سال ۱۳۵۵ به کشور هند مهاجرت کردند و سه سال در این کشور زندگی کردند.

2355889911 بیوگرافی شمسی فضل الهی

عکس‌های شمسی فضل الهی

ورود شمسی فضل‌الهی به عرصه بازیگری

شمسی فضل الهی با نام هنریِ «شهرزاد» در فیلم‌های قبل از انقلاب ۱۳۵۷ شناخته ‌شد. شمسی فضل‌اللهی فعالیت هنری را با شرکت در کلاس‌های «تئاتر تهران» آغاز کرد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۳۶ با نمایش «دختر ایرانی» در «تئاتر تفکری» و بازی در سینما را از سال ۱۳۳۸ با بازی در فیلم «آسمون‌جُل».

فعالیت شمسی فضل‌الهی در رادیو و دوبلاژ

و فعالیت در رادیو را از سال ۱۳۴۱ در «رادیو نیروی هوایی» به عنوان گویندهٔ نمایش‌های «داستان‌های یک شب از هزار و یک شب» آغاز کرد و از سال ۱۳۴۳ نیز در «رادیو ایران» به عنوان بازیگر نمایش‌های رادیویی فعالیت داشته‌است.

874123698 بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی و شبنم مقدمی

شمسی فضل الهی، بازیگر سینما و تلویزیون

فعالیت در دوبلاژ را نیز از سال ۱۳۴۱ آغاز کرد. یکی از به‌یادماندنی‌ترین کارهای او در دوبلهٔ مجموعهٔ کارتونی «بامزی» است. وی از دههٔ شصت خورشیدی بازی در تلویزیون را با مجموعهٔ «امیرکبیر» (در نقش مادام) آغاز کرد.

شمسی فضل الهی بعد از پیروزی انقلاب فعالیتش را از سر گرفت و در سال ۱۳۶۳ اولین نقش خود را در سریال امیر کبیر بازی کرد. سپس در سریال ها و فیلم هایی چون همسایه و فیلم شیر سنگی، قائم‌مقام فراهانی، ریشه در دشت خون، برای آخرین بار، آتیه، همسران، فاصله، عطر گل یاس، کمند، آئینه، مرغ حق، گلدان‌ها و آفتاب، و … ایفای نقش کرده است.

فیلم شناسی شمسی فضل‌الهی

9845646w76734759 بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی، شهلا ریاحی و پری صابری

فیلم های قبل از انقلاب

۱۳۴۲- فرار

۱۳۴۱- کلید

۱۳۴۰- عسل تلخ

۱۳۳۸- شانس و عشق و تصادف

۱۳۳۸- قاصد بهشت

۱۳۳۸- آسمون‌جُل

سریال های تلویزیونی

۱۳۹۸- عروس تاریکی

۱۳۹۵- چرخ فلک

۱۳۹۵- دوردست‌ها

۱۳۹۲- باغ سرهنگ

        – آسمان همیشه ابری نیست

        – دفترخانه شماره

۱۳۸۷- سه در چهار

۱۳۸۷- آواز در باران

۱۳۸۶- خواستگاران

۱۳۸۵- قاب‌های خالی

۱۳۸۴- بوی گل‌های وحشی .

۱۳۸۴- نیمکت بازیگر محمد رحمانیان

۱۳۸۴- عسل‌ها و مثل‌ها

۱۳۸۴- حس سوم

۱۳۸۳- باجناغ‌ها

۱۳۸۱- سرآغاز یک باغ

۱۳۸۱- آبی مثل دریا

۱۳۸۰- جاده‌های سبز شمالی

۱۳۸۰- کارآگاه شمسی و دستیارش مادام

۱۳۷۹- کریم‌خان زند

۱۳۸۰چای قندپهلو

۱۳۷۹- به‌همین سادگی

۱۳۷۹- تعطیلات نوروزی

۱۳۷۷- دانی و من

۱۳۷۷- خانه‌ای آنسوی

۱۳۷۶- سلام زندگی

۱۳۷۶- برگبار

۱۳۷۶- شن‌های کف رودخانه

۱۳۷۶- زیر یک سقف

سینمایی

۱۳۹۳- پدر آن دیگری

۱۳۹۱- عملیات مهد کودک

۱۳۹۰- فرزندخوانده

۱۳۸۹- در امتداد شهر

۱۳۸۹- سلام بر فرشتگان

۱۳۸۸- یه حبه قند 

       – ساعت گیج زمان

۱۳۸۷- خاطره

۱۳۸۵- عاشق

۱۳۸۴- تقاطع

۱۳۸۲- معادله

۱۳۸۰- غزل

۱۳۷۹- دختری به‌نام تندر

۱۳۷۴- بانی چاو

۱۳۷۴- چهره

۱۳۷۲- عبور از تله

۱۳۷۱- بندر مه‌آلود

۱۳۶۵- شیر سنگی

35579895 بیوگرافی شمسی فضل الهی

مرجانه گلچین در کنار شمسی فضل الهیآ

ثار دوبله

«مهر هفتم»

«هرگز نمیر مادر» (مادر)

«چمن همسایه سبزتر است» (دبورا کر)

«باغ گچی» (دبورا کر)

«شب ایگوانا» (دبورا کر)

«تا داغه بچسپ!» (ادویگ فنچ)

«خداحافظ رفیق»

انیمشین«بامبی» (مادر بامبی)

مجموعهٔ تلویزیونی «محلهٔ پیتون» (خانم پیتون)

مجموعهٔ تلویزیونی «خانهٔ کوچک» (مادر)

مجموعهٔ تلویزیونی «سالهای دور از خانه» (سومیکو)

مجموعهٔ تلویزیونی «هزاردستان» (مینو ابریشمی)

انیمیشن تلویزیونی «بامزی قوی‌ترین خرس جهان» (راوی – مادربزرگ)

برنامهٔ تلویزیونی صنایع دستی

تله فیلم ها

۱۳۹۴- خان‌ننه

۱۳۹۳- رباعی

۱۳۹۳- یک روز خوب

۱۳۹۱- آهسته در سکوت

۱۳۹۰- مرا بشناس

۱۳۸۹- مرا شاهد

۱۳۸۸- ساعت گیج زمان

سریال نمایش خانگی

1397- عاشقانه

گردآوری مطلب :روبکا/robeka.ir

 

بیوگرافی شمسی فضل الهی


 
 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد